Boretti Ceramica Large - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Boretti Ceramica Large op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

f********@z******* 24-06-2024

100% tevreden

Geschreven voor: Boretti Ceramica Large

Omdat er amper een review te vinden is over deze Kamado, dacht ik, laat ik eens delen wat ik van de unit zover vindt.
TOP!

Eerlijk, ik heb de Boretti besteld omdat ik hem mooi vindt en heb verkozen boven de 'gangbare' merken. We hebben een Boretti gasfornuis die vervangen gaat worden voor inductie en omdat ik graag op gas kook en tevreden ben met het merk dacht ik, laat ik voor de Boretti Kamado gaan. Duurde twee uurtjes om de boel in elkaar te zetten, hij is Z W AAR!! maar dat is alleen maar goed en eenmaal in elkaar rolt hij makkelijk van plaats naar plaats. Hij is een paar keer door mij gebruikt en bevalt echt boven verwachtingen. Mooie temperatuur regeling, binnenkant is solide, het vuur brandde mooi en de eerste resultaten met biefstuk (met een Meater meter voor aangeschaft) waren meteen al spot on. Echt vele malen beter dan de stalen Weber die we al 20 jaar gebruiken. Het voelt relax, ik ben weer onderdeel van het gezin ipv die mafkees die het vuur aan het bespringen en bedwingen is en het vlees komt er sappig en goed gegaard uit. Ik heb dus compleet geen spijt van deze aankoop. Echter! ik heb hem pas net dus ik kan niet al te veel vertellen over evt. roest vorming op den duur maar eerlijk, dan zal me ook wat roesten. Ook het lakwerk aan de Kamado buitenkant vertoonde na een keer gebruik al wat scheurtjes en ook dat is prima. Het is een gebruiksvoorwerp waar een (groot) gezin met vrienden van kan genieten en dat is wat telt en lukt. Hij wordt misschien alleen maar mooier na meer gebruik zolang je alles gewoon goed schoon houdt. Aanrader van je welste en kan zich meten met de beste onder de Kamado's. Doe er je voordeel mee.

Pluspunten

• Mooi
  • Kwaliteit
  • Fijne (lichte) deksel bediening
  • Veel opties voor bereiden
  • Prima prijspunt

Minpunten

• Gewicht tijdens montage